December 12, 2019

Change is always around the corner

Change is always around the corner Natura – și inclusiv natura umană – este într-o constantă căutare a unui echilibru între staus quo și schimbare, între […]
April 3, 2019

De ce pleacă angajații? Un studiu Gallup arată că este vorba despre unul dintre aceste 6 motive

De ce pleacă angajații? Un studiu Gallup arată că este vorba despre unul dintre aceste 6 motive Potrivit Gallup, managerii reprezintă 75% dintre motivele pentru care […]
December 13, 2018

4 sfaturi legate de People Management, atunci când te confrunți cu incertitudinea și schimbarea

4 sfaturi legate de People Management, atunci când te confrunți cu incertitudinea și schimbarea     Nu este un secret faptul că People Management reprezintă probabil […]
December 11, 2018

Ce înseamnă People Management?

Ce înseamnă People Management?   Vă prezentăm câteva thread-uri pe acest subiect, de la specialiști în management:   Great Manager Institute People Management este practica de […]
December 6, 2018

Secretul unui customer service remarcabil

Secretul unui customer service remarcabil Dezvoltarea și scalarea sunt, în mod obișnuit, inamicul customer service-ului eficient – mai puțin în cazul acesta     Unele dintre […]
December 4, 2018

Cum să creezi o cultură de customer service

  Cum să creezi o cultură de customer service   Cum abordăm conceptul de customer service? Există un set de reguli sau politici specifice pe care […]
November 29, 2018

5 obiective esențiale ale afacerilor de succes

5 obiective esențiale ale afacerilor de succes   Obiectivele sunt numitorul comun al tuturor activităților de planificare. În zilele noastre însă, organizațiile de toate felurile trec […]
November 27, 2018

De ce sunt scopurile și obiectivele importante?

  De ce sunt scopurile și obiectivele importante?   Vedem, auzim, citim și deseori repetăm “… economia se duce pe apa sâmbetei”, “… concurența este mai […]
November 22, 2018

Cum să construiești setul de valori al companiei

Cum să construiești setul de valori al companiei (valori apreciate cu adevărat de către angajați)   Ce te face să te ridici din pat într-o dimineață […]