Nu este un secret faptul că People Management reprezintă probabil una dintre cele mai importante abilități de soft leadership. Acest lucru se datorează următoarelor motive:
– Influențează productivitatea prin impactul asupra moralului și motivației personalului.
– Este esențial în perioadele de tranziție, incertitudine și schimbare.
– Este cheia gestionării reușite a unei schimbări organizaționale.
În ciuda acestor definiții, rămân totuși întrebări.
Care este esențialul în People Management?
Care sunt cele mai bune strategii de People Management pe care le poți implementa?
People Management în procesele de gestionare a schimbării
Fiecare CEO sau Director Executiv care a supravegheat un proiect major de fuziune sau integrare – care implică grupuri diferite de angajați – cunoaște importanța People Management în timpul unui astfel de proces de schimbare operațională.
În astfel de situații, reține următoarele:
– Inspiră-i pe oameni să se schimbe în bine.
– Temperează temerile atunci când apar schimbări organizaționale și incertitudini.
– Introdu noi procese de lucru esențiale pentru afacere.
– Implementează o nouă strategie de business.
– Oferă leadership transformațional, pe măsură ce schimbi rolurile și responsabilitățile angajaților.
Pe lângă aceste lucruri, trebuie să înveți aceste 4 strategii de People Management – benefice pentru întreaga organizație.
4 strategii de People Management pe care ar trebui să le înveți imediat
Când vine vorba de people management, cunoașterea dinamicii comportamentului uman este esențială.
Trebuie să înțelegi că fiecare persoană se comportă diferit atunci când se confruntă cu o anumită situație. Acest lucru se datorează faptului că, comportamentul uman este modelat de diverși factori, cum ar fi familia și mediul, precum și de diferite convingeri, cultură și ideologie.
Nu te poți aștepta să obții aceleași răspunsuri, comportamente și rezultate de la toți oamenii. Cunoașterea tipurilor de comportament și a condiționării sociale te poate ajuta să-i înțelegi mai bine pe toți membrii echipelor din companie.
În cazul managementului schimbării, acest lucru te va ajuta să anticipezi și să atenuezi eventualele probleme care pot apărea.
După ce înveți despre diversele tipuri de comportament, implementează transparența în comunicare.
O comunicare eficientă în procesul de management al schimbării creează o atmosferă de încredere în rândul tuturor celor afectați de schimbare. Leaderii trebuie să-și împărtășească planurile, deciziile și pașii următori personalului.
Transparența în ceea ce privește impactul schimbărilor asupra managementului operațiunilor și a proceselor aferente duce la înțelegere și sprijin din partea angajaților.
Reține că eficiența în People Management necesită comunicare bidirecțională. Cu toate că ai prerogativa de a vorbi, ar trebui, de asemenea, să asculți.
Vrei să vezi un impact și mai mare asupra echipei tale?
Într-o situație în schimbare, People Management poate funcționa cel mai bine dacă poți oferi echipei tale un sentiment de proprietate. Îndrumă prin exemplu propriu și încredințează membrilor echipei sarcini specifice care se potrivesc aptitudinilor acestora.
Membrii echipei vor fi mai încrezători și se vor implica mai mult în experiența transformării organizaționale. Acest lucru este valabil pe parcursul întregului proces: recunoașterea și confirmarea responsabilităților angajaților în atingerea succesului. Echipa ta va fi mai motivată în această tranziție, dar și în oricare alta care ar putea urma.
Se pare că abilitățile de People Management sunt cu atât mai importante atunci când se întrevede la orizont o experiență de management al schimbării în organizație. Cel mai bine este să fi pregătit.
Multe școli de management de afaceri oferă cursuri de leadership susținute de formatori calificați, cu experiență atât teoretică cât și practică, pentru a te ajuta să îți dezvoltați calitățile de leadership.
De fapt, cursurile de cunoaștere a comportamentului uman, inclusiv exercițiile de leadership și coaching-ul de top management, îți permit să testezi și să perfecționezi metode a abordare a grupurilor. De asemenea, vei dezvolta abilități mai bune de gestionare a conflictelor, abilități eficiente de negociere și abilități de team building pentru a-ți completa experiența și a deveni mai bun în People Management.
Sursa aici
Traducere Mindcode