logo_mindcodelogo_mindcodelogo_mindcodelogo_mindcode
  • Acasă
  • Despre noi
  • Programe
    • Mindcode Business
    • Mindcode Personal
  • Cursuri
  • Blog
  • Contact
Ce înseamnă People Management?
December 11, 2018
De ce pleacă angajații? Un studiu Gallup arată că este vorba despre unul dintre aceste 6 motive
April 3, 2019

4 sfaturi legate de People Management, atunci când te confrunți

cu incertitudinea și schimbarea

 

 

Nu este un secret faptul că People Management reprezintă probabil una dintre cele mai importante abilități de soft leadership. Acest lucru se datorează următoarelor motive:

     – Influențează productivitatea prin impactul asupra moralului și motivației personalului.

     – Este esențial în perioadele de tranziție, incertitudine și schimbare.

     – Este cheia gestionării reușite a unei schimbări organizaționale.

În ciuda acestor definiții, rămân totuși întrebări.

       Care este esențialul în People Management?

       Care sunt cele mai bune strategii de People Management pe care le poți implementa?

 

People Management în procesele de gestionare a schimbării

Fiecare CEO sau Director Executiv care a supravegheat un proiect major de fuziune sau integrare – care implică grupuri diferite de angajați – cunoaște importanța People Management în timpul unui astfel de proces de schimbare operațională.

În astfel de situații, reține următoarele:

     – Inspiră-i pe oameni să se schimbe în bine.

     – Temperează temerile atunci când apar schimbări organizaționale și incertitudini.

     – Introdu noi procese de lucru esențiale pentru afacere.

     – Implementează o nouă strategie de business.

     – Oferă leadership transformațional, pe măsură ce schimbi rolurile și responsabilitățile angajaților.

Pe lângă aceste lucruri, trebuie să înveți aceste 4 strategii de People Management – benefice pentru întreaga organizație.

 

4 strategii de People Management pe care ar trebui să le înveți imediat

 

  1. Cunoaște dinamica comportamentului uman.

Când vine vorba de people management, cunoașterea dinamicii comportamentului uman este esențială.

Trebuie să înțelegi că fiecare persoană se comportă diferit atunci când se confruntă cu o anumită situație. Acest lucru se datorează faptului că, comportamentul uman este modelat de diverși factori, cum ar fi familia și mediul, precum și de diferite convingeri, cultură și ideologie.

Nu te poți aștepta să obții aceleași răspunsuri, comportamente și rezultate de la toți oamenii. Cunoașterea tipurilor de comportament și a condiționării sociale te poate ajuta să-i înțelegi mai bine pe toți membrii echipelor din companie.

În cazul managementului schimbării, acest lucru te va ajuta să anticipezi și să atenuezi eventualele probleme care pot apărea.

 

  1. Implementează transparență în comunicare.

După ce înveți despre diversele tipuri de comportament, implementează transparența în comunicare.

O comunicare eficientă în procesul de management al schimbării creează o atmosferă de încredere în rândul tuturor celor afectați de schimbare. Leaderii trebuie să-și împărtășească planurile, deciziile și pașii următori personalului.

Transparența în ceea ce privește impactul schimbărilor asupra managementului operațiunilor și a proceselor aferente duce la înțelegere și sprijin din partea angajaților.

Reține că eficiența în People Management necesită comunicare bidirecțională. Cu toate că ai prerogativa de a vorbi, ar trebui, de asemenea, să asculți.

 

Vrei să vezi un impact și mai mare asupra echipei tale?

  1. Oferă echipei sentimentul de proprietate (ownership).

Într-o situație în schimbare, People Management poate funcționa cel mai bine dacă poți oferi echipei tale un sentiment de proprietate. Îndrumă prin exemplu propriu și încredințează membrilor echipei sarcini specifice care se potrivesc aptitudinilor acestora.

Membrii echipei vor fi mai încrezători și se vor  implica mai mult în experiența transformării organizaționale. Acest lucru este valabil pe parcursul întregului proces: recunoașterea și confirmarea responsabilităților angajaților în atingerea succesului. Echipa ta va fi mai motivată în această tranziție, dar și în oricare alta care ar putea urma.

 

  1. Înscrie-te într-un program de leadership.

Se pare că abilitățile de People Management sunt cu atât mai importante atunci când se întrevede la orizont o experiență de management al schimbării în organizație. Cel mai bine este să fi pregătit.

Multe școli de management de afaceri oferă cursuri de leadership susținute de formatori calificați, cu experiență atât teoretică cât și practică, pentru a te ajuta să îți dezvoltați calitățile de leadership.

De fapt, cursurile de cunoaștere a comportamentului uman, inclusiv exercițiile de leadership și coaching-ul de top management, îți permit să testezi și să perfecționezi metode a abordare a grupurilor. De asemenea, vei dezvolta abilități mai bune de gestionare a conflictelor, abilități eficiente de negociere și abilități de team building pentru a-ți completa experiența și a deveni mai bun în People Management.

 

 

Sursa aici

Traducere Mindcode

 

 

Ioana Brunet
Ioana Brunet

Related posts

December 12, 2019

Change is always around the corner


Read more

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© 2017 Mindcode. All Rights Reserved. Made by ThisAgency
Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta utilizatorilor.
Continuarea navigarii pe site implica acceptarea politicii de utilizare a cookie-urilor.
Sunt de acord