De ce MindCode

“Ori de cate ori o companie reorganizeaza, restructureaza, reproiecteaza trece printr-un program de transformare si alege cei doi stalpi ai managementului organizational ce necesita extrem de multa munca. Acesti stalpi sunt greu de gestionat, au rezultate minime si se adreseaza modului de organizare invechit, din era industriala, din secolul al 18-lea si al 19-lea, si nu secolului 21 in care traim.

Primul stalp este cel prin care redefinesti sisteme, procese, structura, elemente metrice, stimulente, sisteme strategice de management al performantei. Al doilea stalp este cel prin care gestionezi personalitati, trasaturi, relatii interpersonale, sentimente, emotii.

In ceea ce priveste rezultatele, apar la suprafata doua intrebari extrem de ingrijoratoare:
1. De ce productivitatea lasa de dorit in majoritatea companiilor, in ciuda progreselor tehnologice si IT?
2. De ce exista atat de putin angajament la serviciu, de ce oamenii se simt atat de nefericiti?

In fapt este nevoie de calitate, cost, siguranta si viteza pe care le poti obtine cu un nou sistem de operare. In fata noii complexitati a afacerilor e vorba de interactiune, de modul in care partile functioneaza impreuna, coopereaza, avand in vedere ca de cate ori oamenii coopereaza folosesc mai putine resurse.”

Yves Morieux

– Pentru ca intelegi faptul ca importanta scopului se alatura importantei profitului

– Stii ca aceasta deplasare de mentalitate inspre a acompania profitul de scop are potentialul de a reinventa afacerea ta si a schimba lumea.

– Pentru ca in rezolvarea problemelor complexe este nevoie de o minte iscoditoare si disponibilitatea de a experimenta cai alternative care sa conduca la o noua solutie.

– Deoarece companiile care ofera autonomie de cele mai multe ori isi depasesc competitorii.

Atunci cand ai nevoie de programe si tactici inovatoare, pentru a deveni o provocare serioasa pentru liderii de piata prin repozitionarea produselor/serviciilor

Atunci cand vrei:

– sa joci si sa castigi jocul numit “competitie”;

– sa castigi experienta din lansarea de produse/servicii pe piata, prin colectarea de pareri de la utilizatori ca sa-ti imbunatatesti produsul, colectarea mai multor pareri de la utilizatori pentru continuarea acestui ciclu pe intreaga durata de viata a produsului/serviciului;

– sa devii mai rapid si mai sigur pe tine ascutindu-ti sensibilitatea, capacitatea de a distinge intre conditii asemanatoare, dar nu identice precum si priceperea, capacitatea de a realiza o activitate, astfel incat sa obtii constant rezultatul dorit;

– sa devii din ce in ce mai bun in generarea solutiilor creative;

– sa capeti maestrie prin transformarea actelor constiente in obiceiuri automate.

– Antreprenorii care inteleg ca importanta scopului se alatura importantei profitului

– CEO-ul, care vrea sa reproiecteze si sa revolutioneze business-ul pentru ca in rezolvarea problemelor complexe este nevoie de o minte iscoditoare si disponibilitatea de a experimenta cai alternative care sa conduca la o noua solutie.

– Managerii care vor sa-si creasca sau sa-si intareasca puterea, imaginea personala, pozitia, libertatea de actiune, succesul in acelasi timp cu veniturile in cadrul companiei in care munceste .

Programele MindCode

Chessboard Strategy

Un program ce:

– identifica, decodeaza tiparele de motivatie si de gandire ale angajatilor;

– repartizeaza angajatii pe acele tipuri de activitati ce li se potrivesc si care-i determina sa-si foloseasca abilitatile si competentele ca sa performeze;

– creeaza, in cadrul echipelor si a companiei, interactiune bazata pe comunicare, colaborare si valoare adaugata.

Becoming an Integrator

Un program ce ofera up-grade-ul necesar ca un manager sa devina integrator si sa poata administra orice fel de situatie, indiferent de cat de complexa este.

In plus, ofera codurile pentru ca, in noul lui rol de integrator, managerul sa obtina:

– imagine, viziune, realizare personala;

– echilibrul intre nevoile personale si nevoile celorlalti, necesar unui stil de viata integrat;

– sa-si dezvolte competente noi pentru a construi si dezvolta acele relatii care-i servesc noului rol.

Maestro

Un program ce ofera up-grade-ul necesar pentru ca un Integrator sa:

– capete maiestrie, sa devina tot mai bun si sa isi poata accesa geniul personal;

– isi creeze propriul lui model si, apoi, sa-l poata multiplica;

– poata contribui la ceva ce contează pentru el, dar care este mai presus de el insusi.

“ Prin trei metode putem invata intelepciunea: prima, prin reflectie, care este cea mai nobila, a doua prin imitatie, care este cea mai usoara si a treia prin experienta, care este cea mai amara”

Confucius

In functie de programul / programele alese

se vor parcurge, pe rand, doua sau mai multe etape,

in functie de rezultatul dorit:

Etapa 1: Planning Code for performance

Modelul de excelenta prin care obtii corespondenta dintre cele doua situatii:

– “B”dorita si

– “A” prezenta in functie de factorii de success si indicatorii de performanta  stabiliti.

Etapa 2: Managing Code for Performance

Modelul de excelenta prin care obtii:

– Fisele de profil cu Tipare motivationale / Tipare de lucru / Tipare de convingere /Filtre de interes / Tipare temporale pentru fiecare membru al echipei / department si, in plus, fisele celor care deja performeaza in job-urile lor.

– Poti sa repozitionezi fiecare persoana pe activitatile in care poate performa nativ, pentru ca acum stii in procente, cum se potriveste fiecare angajat cu rolul pe care-l joaca in companie.

– Poti sa coordonezi interactiunile dintre persoane, astfel incat acestea sa se poata completa in activitatile lor, pentru a obtine rezultatele pe care ti le doresti.

– Ai imaginea clara a pupitrului de comanda, ca sa poti sa-ti iei deciziile in cel mai usor si rapid mod.

Etapa 3: Recruiting Code for Performance

Modelul de excelenta prin care atragi, din interiorul sau din afara companiei, doar persoanele cu profilul cel mai apropiat de performerii deja existenti in echipe / departamente.

Etapa 4: Motivating Code for Performance

Modelul de excelenta prin care creezi si integrezi strategii de retinere si promovare in functie de implicare, inovatie si creativitate, colaborare, talent si competente.

Etapa 5: Communicating Code for Performance

Modelul de excelenta in comunicare, prin care vei sti:

– sa asculti ca sa-ti poti ascuti priceperea,

– sa adresezi intrebari ca sa-ti poti imbogati mintea,

– sa te conectezi cu oamenii ca sa-ti creezi relatii de succes, durabile,

– sa poti iesi din stari de blocaj,

– sa ai imediat resursele de care ai nevoie ca sa mediezi si sa rezolvi conflicte.

Etapa 6: Selling Code for Performance

Modelul de excelenta in comunicare si, in plus, modelul de execelenta in vanzare.

Bonus: un set de 12 tehnici la nivel de context si continut, ca sa poti schimba partial sau total perceptia interlocutorului si sa poti redeschide canalul de comunicare.

Etapa 7: Networking Code for Performance

Prin care poti sa creezi “evenimentele” ca sa atragi oamenii importanti pentru tine.

Vei sti cum sa atragi atentia in asa fel incat interlocutorul sa-si doreasca o noua intalnire.

Ai modelul de excelenta in comunicare si poti sa:

– stabilesti o comunicare eficienta, usoara, placuta, cu rezultatele dorite,

– sa obtii informatiile necesare si sa vezi imaginea de ansamblu asupra unei situatii,

– sa prezinti in fata altei persoane perspectiva ta, elementele de noutate, raritate si detaliile necesare,

– sa creezi si sa intretii relatii bazate pe incredere si receptivitate.

Join Our Newsletter

Join Our Newsletter


Signup today for free and be the first to get notified on new updates.